CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 6, 2009

5th Of April 09

Was planning to go BU4 YE carnival that day in central park....
But most of them din turn up.
Ai Shuen ffk again sigh!
But anyway she has to take 2 hours before she's ready
30mins to bath, 30mins to choose her clothes, 10mins to change
20mins to put on this and that, and another 15mins to reach. LOL
So whenever she reach, we gone back sleep ady
The carnival SUCK
I ended up go kiakia in one u with darren and TTW.
He entered topman 3TIMES without buying anything sigh
This guy is weird.
Please allow me to continue my story with BM cause almost fail
I wanna prove that I can speak and write BM!


spot the tissue paper I used



Saya mau ucapkan selamat hari jadi kepada saudara Lim Kaiyang.
Tak ada apa mau cakap lagi
Semoga friendship in tidak akan singkir
TENGOK TENGOK BM SAYA TIDAK HARUS 40++ LA
Saya dapat tulis without kesalahan neh
Saya pergi ke rumahnya untuk party hari jadinya.
Itu party macam gay party
Semua orang lelaki kecuali chye leng sahaja.
Saya sudah sick. Kamu tengok
Saya begitu baik sick juga pergi
Kena hujan juga pergi, Saya ni kawan yang baik
Kamu semua rugi kalau tak kawan dengan saya.
Saya akan terus tulis dengan BM sampai saya dapat atleast a B
Semoga Tuhan bless saya


his dog




Photos taken secara random dengannya







LOL main main sahaja



0 comments: